marmerbert naar missionvale.reismee.nl

Vrijwilligers dag 25 mei 2016

De medicijnen doen hun werk. Voel me weer het ventje worden.

Toen ik in missionvalle kwam hoorde ik uit de muziekklas gezang.

Een groep kinderen zongen Halleluja van Lennard Cohen. Was wel een heel mooi momentje.

Kan helaas geen filmpje uploaden . Genoten. Daarna ben ik de kerstcadeaus gaan inpakken.

Er moeten er zoveel gemaakt worden. Allemaal pakjes worden op leeftijd gemaakt. Er moeten er 5000 gemaakt worden voor kerst dus nu men is er al volop mee bezig.

Reacties

Reacties

Yolande

Jungle belles wat heerlijk die kerstsferen.... hele fijne laatste dagen en hele goede terugreis. Langzaam aan met wennen in NL. Super bedankt x

Jan

Ha Bert,
ben der echt voor gaan zitten en heb je blogs en verhalen met plezier doorgelezen. Wat heb je allemaal meegemaakt en een enorme hoeveelheid aan ervaringen opgedaan. Mensen ontmoet, afscheid genomen, verhalen verteld, volleyballes gegeven, ik zie het als het ware voor me hoe je daar bezig bent en geniet!
Wat gaaf dat je daadwerkelijk gegaan bent, echt goed van je!
Wat zal jij weer moeten wennen aan je leven in het Capelse. Ben echt benieuwd naar al je verhalen die je nog niet beschreven hebt en hoe je het allemaal beleefd hebt.
Ik wens je alvast een veilige terugreis en hoop je weer in goede gezondheid te ontmoeten.
A Dieu (Ga met God).

Hart.groet,
Jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!