marmerbert naar missionvale.reismee.nl

Vrijwilligers dag 28 mei 2106.

Mijn laatste dag . Vreemd maar ook blij dat ik weer naar huis ga. Ben vanmorgen even gaan hardlopen. Slaap ik straks goed in het vliegtuig.

Wat een achtbaan zijn deze weken geweest.

Vandaag kwam ook Martijn langs hij is de eigenaar van Kahya. De organisatie voor wie ik vrijwilligerswerk doe. Hij een Nederlander en is gemigreerd en doet dit werk al 10 jaar. Hij vond het heel leuk dat ik zo’n leuke klik had met de twintigers. Maar ook was hij het met mij een s dat deze andere vorm van vakantie met veel meer diepgang, gevoelswaarde toekomst heeft voor de oudere generatie. Ik ben heel blij dat ik het heb gedaan. Was best bang hoe het zou uitpakken. Maar alles is heel mooi op zijn plaats gevallen.

Toen was het 1 uur en moest ik naar het vliegveld. Als er dan 8 mensen de moeite nemen om mij weg te brengen en uit te zwaaien dan geeft dat wel aan hoe goed het gevoel was.

29 mei 2016.

Ik ben weer thuis.

Om 10 uur in de ochtend kwam ik veilig aan op schiphol.

Maandag nog een dag bijkomen en dan dinsdag de draad weer oppakken.

Reacties

Reacties

Sjaak en Tea

Weer veilig in Nederland! Wat is je familie blij dat je er weer bent Bert! Rust nog even lekker uit en geniet van de mensen om je heen.
Tot later!

Kees

Hoi Bert, hartsikke leuk om je belevenissen te volgen. Maar ik ben nog het meest benieuwd naar je mondelinge vertellingen. Zie ik je vrijdag of kom je morgen misschien stiekum naar Schiebroek? Ook gezellig.

Monique

Fijn dat weer veilig thuis bent rust lekker uit en tot woensdag.

Henny

Fijn dat je weer gezond en wel thuis bent, Bert.
Wij zijn ook vandaag thuis gekomen.
We zien elkaar, groeten aan Cora

Wilmar

Fijn dat je weer thuis bent Bert. We trekken straks gezellig tijd uit voor al je verhalen. Een hele belevenis geweest!

Peter

Hoi Bert,

Welcome back! Ik denk dat er dinsdag in de Vijverhof nog niet zoveel van werken zal komen... Dat is dan ook (die ene dag ;-) ) relatief als je zo leest wat je allemaal hebt meegemaakt, gezien en gehoord daar in het verre zuiden. Jij kunt nu die wereld heel dichtbij brengen voor de mensen om je heen. Zo ben je kind en instrument van God tegelijk!

Wat mij betreft, 'offer' ik 'mijn' ruimte in het komende Vijverblad voor je op en mag je proberen daar kort en krachtig jouw verhaal te vertellen. We hebben het er wel over!

Kom eerst nog een dagje bij van alle indrukken! Voor je het weet, zit je weer in het 'Hollandse ritme' van tijd en geld...

Tot snel!

Ankie de Boer

Ik vond het fijn om je te volgen. Ik heb een beetje een beeld gekregen wat ik volgende maand kan verwachten.
Dank

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!