marmerbert naar missionvale.reismee.nl

Missionvalle op 27 mei 2016,

Vandaag maar een halve dag en het voor mij de dag van het afscheid.

Ik heb me voorgenomen om wat cadeautjes te kopen voor de mensen waar ik mee samen heb gewerkt. Chocolade, koekjes en een flesje douche fris. Voor de kinderen van mijn klas heb ik een reep chocolade gekocht.

Wat een blijheid. Wat een dankbaarheid.

Goed gesprek gehad met Sister Ethel en met haar en Linda van Opheusen . ( Zuid-Afrikaanse.) van de fonds werving een kop koffie gedronken.

Voelde me wel vereerd want Sister Ethel is wel iemand en heeft in haar center al bezoek gehad van Nelson Mandela, de koningin van Engeland en Moeder Theresa.

Je zit een tegenover een vrouw met een enorm charisma. We spraken ook over het mooie gevoel van geven.

Zij sprak de mooie zinnen.

“The only love we ever have is what we give away.

May you have it in abundance always.”

Voldaan en met dankbaarheid. Kwam de bus.

De middag hebben we gebruikt om te chillen. Met Griffin en Clara een ijskoffie gaan drinken aan het strand en daarna lekker op he strand gelegen.

Een nieuw jong stel van 17 en 18 jaar die als internen zijn gekomen hadden vis met boontjes en gebakken aardappelen gemaakt.

Zij zijn van de toeristen school en doen een jaar in het buitenland.

Hun taak is de begeleiding van een nieuwe groep Amerikaanse vrijwilligers die zaterdag komen.

We hadden via Samantha kaartjes gekregen voor een rugbywedstrijd. In het stadion van waar Nederland met 2-1 had gewonnen van Brazilië tijdens de WK in Afrika

Omdat het mijn laatste avond is zijn we daarna een biertje gaan drinken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!