marmerbert naar missionvale.reismee.nl

Vijwilligersdag 13 mei 2016.

Vrijdag de 13de het was maar een halve dag. Die ik besteed heb met helpen bij de computer lessen.

Lessen waar er 4 computers staan en er 24 kinderen zijn. Maar toch de gene die er voor zoete koek bij zitten doe dit zonder veel problemen.

Ook heb ik uitgezocht welk volleybal net er is. Bleek een tennisnet te zijn. Geen probleem,

Met wat kunst en vliegwerk gaan we volgende week maandag een net ophangen. De volleyballen worden gekocht dus “ Where having fun”

Mijn speerpunten voor de komende week zijn sport en lesgeven.

Omdat ik vanmiddag vrij was zijn we gaan golf serven. De kunst is op de serveplank te gaan staan.

Kwam tot mijn knieën. Redelijk voor de eerste keer.

Reacties

Reacties

Kees F.

Hoi Bert,
Krijgen we nu ook een Genootschap Capetown?

Monique

Geweldig om je verhalen te lezen. Nog heel veel plezier

Carla berkhout

Hoi Bert,
Wat een mooi verslag.
Denk, maar weet het zeker dat je er voor drie weken het verschil hebt gemaakt......
Sporten, tekenen,kleuren en gewoon er zijn.
Bert een mooie ervaring rijker, en denk voor jou zeker voor herhaling vatbaar.
Bert een mens mens????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!